Licznik odwiedzin

sobota, 13 lutego 2010

"..." Nic dodać nic ująć

To nie historia, ale najcenniejsza notka na tym blogu... Powstała dzięki Magdalenie :* Kochana, zobaczysz, wszystko się ułoży... :* nosek;*
To chyba najgorszy etap mojego życia. Okres załamania. Nawet nie wiem dlaczego, po co i na co. Ale jest. Nie radzę sobie, nikt nie umie mi pomóc. To dla mnie trudne. Łzy lecą same. Nie potrafię myśleć pozytywnie. Wszystko mnie przytłacza. Lecz chyba najgorsze jest coś innego. To, że kocham, a nawet nie mogę tego powiedzieć. I w ogóle przecież to nawet nie ma sensu. Ale ja nie chcę się odkochać. Bo darząc go tym uczuciem choć w maleńkim stopniu może być mój. Tak, wiem, nic mi po tym, ale ja chcę wierzyć, może choć to mi pomoże przetrwać ten jakże trudny dla mnie czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz